Termékmonitor

Adat és információvédelem
Elektronikus jelzéstechnika (135)
Gépjárművédelem
Kommunikációtechnika
Mechanikus biztonságvédelem
Szolgáltatások
Tűzvédelem technika (5)

VISENET CIKK

Retail Insight 2.0
 
A Hanwha Techwin új analitikai megoldással jelentkezik a retail megoldások terén
 
A Wisenet Retail Insight 2.0 szoftver egy úttörő alkalmazás vállalkozások számára a látogatói viselkedésének és értékesítési modellek rendszerbeállásához. Megérkezett a Wisenet AI kamerája, amely deep-learning technológiát alkalmazva számos új
fejlesztésű analitikát képes egyszerre futtatni a kamerán.
A Hanwha Techwin Wisenet 5 chipset jelenleg is a piac egyik legerősebbje. Ezen technológián alapuló tudást ötvözték most bele az
új AI tecnhológiát alkalmazó Wisenet P szériás termékekbe. A kamerák metaadatformában továbbítják az adatokat arról, hogy milyen objektum látható a képen, személy, gépjármű, vagy egyéb. Képesek meghatározni az ember arcát, öltözékét, annak típusát és színét, visel-e kalapot, vagy szemüveget vagy akár, hogy van-e haja az illetőnek.
 

■ Természetesen a gépjárműveknél is megtudhatjuk, hogy személygépjármű, vagy nagyobb tehergépkocsi halad az úton, s az milyen színű és mi a rendszáma. Ezek mellett természetesen az alap analitikákat is képes a Wisenet kamera futtatni, de megjelentek még olyan üzleti analitikai jelleggel bíró alkalmazások is, mint a sorban várakozó emberek számának meghatározása, a hőtérképfunkció, amellyel monitorozhatjuk a megfigyelt tér leglátogatottabb részeit, és egészen pontosan meg is tudjuk határozni az egy adott területen tartózkodó látogatók számát.

WISENET RETAIL INSIGHT 2.0 SZOFTVER – INTELLIGENS ÜZLETI ANALITIKA
Ezeket a analitikai adatokat gyűjti be a Wisenet Retail Insight 2.0 szoftver, és teszi elérhetővé és érthetővé jelentések formájában,
segítve ezzel az üzlethálózatok kereskedelmi tevékenységét.

■ A Wisenet Retail Insight 2.0 egy MongoDB nyílt forráskódú, dokumentumorientált adatbázisszoftveren gyűjti be a metaadatokat és egy vékonykliensen keresztülfuttatott Dashboardon vagyunk képesek fastruktúrában feltüntetni az üzlethálózat boltjait, azok kameráit
hozzárendelni, valamint a térképes alaprajzokat öszszepárosítani.
Ezekhez automatikusan rendel lokalizációt és időjárást a szoftver, így azt is láthatjuk, hogy egy-egy látogatottsági adathoz milyen időjárási tényező tartozik. A kamerák által továbbított adatokat a szoftver összesíti és tetszés szerinti jelentéseket generálhatunk,
amelyből megtudhatjuk, hogy mely üzlet volt a leglátogatottabb, mely időszakban volt a legzsúfoltabb, hányan látogatták meg egyes boltjainkat, vagy éppen egyes üzletekben mely területeken fordultak meg a legtöbben. Képet kaphatunk arról, hogy egyes sorokban hányan tartózkodnak, és esetlegesen szükséges-e új pénztárt nyitni az üzlet látogatottsági adatai alapján. Az AI kamerák segítségével továbbá arról is készíthetünk kimutatást, hogy milyen korosztály és milyen nemű látogatók voltak többségben és milyen arányban. A rendszerben indikátorokat is helyezhetünk el, amely segítségével riasztásokat és ezáltal további akciókat indíthatunk.

■ Az üzleti intelligencia lehetőségeit akkor használhatjuk ki a legjobban, ha a döntéshez szükséges adatokat minden lehetséges forrásból, a vállalaton belülről és kívülről is beszerezzük és feldolgozzuk. Ezeknek a „sokszínű” adatoknak az integrálása és feldolgozása adja az „intelligenciát”, s a Retail Insight szoftver is ezt a munkafolyamatot segítheti hatékonyan.

■ További információk:
www.aspectis.hu 

 

© Detektor Plusz    2010    Minden jog fenntartva.
powered by SiteSet