Samsung Techwin – Advanced Replacement szolgáltatás bevezetése
A Samsung Techwin professzionális biztonságtechnikai divíziója által bemutatott Advanced Replacement szolgáltatás a cég lehető legmagasabb szintű after-sales támogatás iránti elkötelezettségét hangsúlyozza.
„Videomegfigyelő termékeink kiemelkedően megbízhatónak bizonyultak, ugyanakkor ismerjük a telepítők és végfelhasználók problémáját, amikor egy elromlott eszközt el kell szállítani, mielőtt a cseredarab megérkezne ” – mondta Jason Rou, a Samsung Techwin Europe Ltd. szerviz igazgatója. „Az új Advanced Replacement szolgáltatásunk biztosítja a meghibásodott rendszer mielőbbi kijavítását, mielőtt a hibás termék visszaérkezik valamely szervizközpontunkba, ott feldolgoznák és kivizsgálnák a problémát.”
Ha egy termék a három éves garanciális időszak első évében hibásodik meg, a cseredarabot a kéréstől számított 48 órán belül kiszállítjuk a megadott címre. Ez az új szolgáltatás kiterjed a vállalat teljes analóg és IP hálózati- termék portfólióra, kivéve a kiegészítőket kezelő billentyűzeteket és monitorokat.
Azok a telepítők, akik részt vettek a Samsung Techwin Smart Partner programjában, tovább élvezhetik az Advanced Replacement szolgáltatás előnyeit, a termék három éves garanciális időszakának első két évében.
„Önmagában a garanciális feltételek ilyen kiterjesztése is jelentős előny, de további értékes szolgáltatásokat is biztosítunk, például ingyenes rendszertervezést, technikai támogatást és oktatást” – mondta Jason. „Disztribúciós hálózatunkon keresztül értesülünk arról, hogy mi fontos az ügyfeleinknek. Ennek egyik közelmúltbeli eredménye a WiseNetIII 2 megapixeles Full HD kameracsalád bemutatása, melyet a végfelhasználóink és telepítő partnereink mindenképpen szükségesnek éreztek, hogy a Samsung Techwin nagyfelbontású hálózati IP-kamerái vonzó választást jelentsenek.”